دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 39 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 9665 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
ویژگی مسائل نرم:
پیدایش متدولوژی سیستم های نرم (SSM)
مراحل توسعه SSM
مشتقات SSM
ﺑﻜﺎرﮔﻴﺮی ﻣﺘﺪوﻟﻮژی ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﺮم (SSM) ﻫﺎی ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺷﺎﺧﺺ
ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای ﺗﺨﺼﻴﺺ ﻣﻨﺎﺑﻊ آﺑﻲ ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﻣﺼﺮف
فایل پاورپوینت 46 اسلاید
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 264 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 5562 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 80 |
1- چرا همبندی اصلی در ساختمان ها اجباری است ؟
دلیل این امر مزایای همبندی می باشد که عبارت است از :
2- همبندی اضافی که همبندی کمکی یا محلی نیز نامیده می شود ، مکمل همبندی اصلی بوده و برای هم ولتاژ )هم پتانسیل(کردن نقاطی که به طور همزمان دردسترس هستند اجرا می گردد و دارای مزایای زیر می باشد :
هدف از این پایان نامه تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی فیلم سازان زن ایرانی می باشد
تعداد صفحات | 183 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | رسانه و علوم ارتباطات |
دستور العمل کد گذاری مضامین فمینیستی در فیلم های زنان سینماگر ایرانی
Column |
SPSS Variables |
Description |
|
1-4 |
Id |
Story Id |
شماره ردیف مطلب |
5 |
X1 |
Directors Names |
نام زن کارگردان |
1- پوران درخشنده |
|
|
|
2- رخشان بنی اعتماد |
|||
3- تهمینه میلانی |
|||
4- منیژه حکمت |
|||
5- مانیا اکبری |
|||
6-7 |
X2 |
Film |
نام فیلم های منتخب |
1- زمان از دست رفته |
|||
2- عشق بدون مرز |
|||
3- نرگس |
|||
4- بانوی اردیبهشت |
|||
5- دو زن |
|||
6- واکنش پنجم |
|||
7- زندان زنان |
|||
8- سه زن |
|||
9- بیست انگشت |
|||
10- 10+4 |
|||
8 |
X3 |
وجود یا عدم قهرمان |
|
1- دارد |
|||
2- ندارد |
|||
9 |
X4 |
وجود یا عدم ضد قهرمان |
|
1- دارد |
|||
2- ندارد |
|||
10 |
X5 |
نوع قهرمان در فیلم |
|
1- زن |
|||
2- مرد |
|||
11 |
X6 |
نوع ضد قهرمان در فیلم |
|
1- زن |
|||
2- مرد |
|||
12 |
X7 |
موقعیت شغلی زن در فیلم |
|
1- شاغل |
|||
2- خانه دار |
|||
13 |
X8 |
منزلت شغلی زن |
|
1. سیاسی |
|||
2. تخصصی |
|||
3. تجاری |
|||
4. خلاقیت |
|||
5. زیبایی شناسی |
|||
6. کشاورزی |
|||
7. یدی |
|||
8. ارتش وخدمات |
|||
14 |
X9 |
منزلت شغلی مرد |
|
1- سیاسی |
|||
2- تخصصی |
|||
3- تجاری |
|||
4- خلاقیت |
|||
5- زیبایی شناسی |
|||
6- کشاورزی |
|||
7- دستی |
|||
8- ارتش وخدمات |
|||
|
|
|
|
15 |
X10 |
موقعیت تحصیلی زنان در فیلم |
|
1- تحصیل کرده |
|||
2- بی سواد
|
|||
16 |
X11 |
میزان تحصیلات زن در فیلم
|
|
1- دیپلم |
|||
2- فوق دیپلم |
|||
3- لیسانس |
|||
4- فوق لیسانس |
|||
5- دکتری |
|||
17 |
X12 |
سن زنان در فیلم
|
|
1- زیر 15سال |
|||
2- 16 تا 30 سال |
|||
3- 31 تا 45 سال |
|||
4- 46 سال و بیشتر |
|||
18 |
X13 |
پوشش زنان در فیلم
|
|
1- چادر |
|||
2- مانتو |
|||
3- هر دو |
|||
19 |
X14 |
نوع روابط زن ومرد |
|
1- تفاهمی |
|||
2- تفاوتی |
|||
3- تعارضی
|
|||
20 |
X15 |
شیوه ارتباط بین زن ومرد
|
|
1- رابطه کلامی و چهره به چهره |
|||
2- رابطه کلامی و بدون چهره به چهره |
|||
3- رابطه غیر کلامی و چهره به چهره |
|||
4- فاقد ارتباط |
|||
21 |
X16 |
نوع روابط مرد با زن از لحاظ قدرت
|
|
1- سلطه جو |
|||
2- سلطه پذیر |
|||
3- هیچکدام |
|||
22 |
X17
|
نوع روابط زن با مرد از لحاظ قدرت
|
|
1- سلطه جو |
|||
2- سلطه پذیر |
|||
3- هیچکدام |
|||
23 |
X18 |
رفتارهای خشونتآمیز علیه زنان در فیلم |
|
1- دارد |
|||
2- ندارد |
|||
24 |
X19 |
اشکال خشونت |
|
1- خشونتهای فرهنگی، اقتصادی |
|||
2- قانونی و سیاسی |
|||
3- خشونت فیزیکی یا بدنی |
|||
4- خشونت روانی |
|||
5- خشونت جنسی |
|||
25 |
X20 |
علت خشونت علیه زنان |
|
1- تبعیض قانونی |
|||
2- تبعیض اجتماعی |
|||
3- تبعیض اقتصادی |
|||
4- تبعیض فرهنگی |
|||
5- تبعیض سیاسی |
|||
26 |
X21 |
عامل خشونت |
|
1- خانواده:پدر، برادر،شوهر.. |
|||
2- جامعه |
|||
3- دستگاهای دولتی |
|||
27
|
X22 |
جنسیت عامل خشونت |
|
1- مرد |
|||
2- زن |
|||
28 |
X23 |
واکنش زن به خشونت |
|
1- خشونت مقابل |
|||
2- تحمل کردن |
|||
3- گریه کردن |
|||
4- فرار از خانه |
|||
5- شکایت دادن |
|||
6- کمک خواستن |
|||
7- مراجعه به مراکز مشاوره
|
|||
29 |
X24
|
میزان استفادة زنان از محصولات فرهنگی در فیلمها |
|
1- کتاب |
|||
2- روزنامه ومجله |
|||
3- رادیو |
|||
4- تلویزیون |
|||
5- موسیقی |
|||
6- ماهواره |
|||
7- اینترنت |
|||
|
|
|
|
30 |
X25 |
مهارتهای زنان در فیلمها |
|
1- رانندگی |
|||
2- فیلمبرداری و عکاسی |
|||
3- موسیقی |
|||
4- ورزش |
|||
5- کامپیوتر |
|||
6- زبان انگلیسی |
|||
7- گلدوزی وبافندگنی |
|||
8- شعر سرودن وقصه خواندن |
|||
31 |
X26 |
طبقة اجتماعی زن در فیلم |
|
1- فقیر 2- متوسط |
|||
3-ثروتمند (مرفه) |
|||
32 |
X27 |
موضوع دیالوگهای زنان در فیلم |
|
1- موضوعات شخصی و خانوادگی:بیان حالات شخصی فرد، ویژگیها و زندگی فردی وخانوادگی مثل زندگی زناشویی، بچهداری، ویژگیهای شوهر و غیره است. |
|||
2- موضوعات اجتماعی: مربوط به کارکردن در بیرون از خانه، اشتغال و ارتباطات است. |
|||
3- موضوعات سیاسی: انتقاد از وضع موجود، شرکت در فعالیتهای سیاسی، مشاجره با پلیس و غیره است. |
|||
4- موضوعات اقتصادی: وضعیت قیمتها، گرانی، هزینة مسکن و زندگی و غیره میباشد. |
|||
5- موضوعات علمیـآموزشی: دانشگاه، درس، سخنرانی و غیره است. |
|||
6- موضوعات جنسی |
|||
7- موضوعات دینی |
|||
33 |
X28 |
مکان حضور زنان در فیلمها |
|
1- داخل خانه |
|||
2- بیرون از خانه |
|||
34 |
X29 |
فعالیتهای زنان در فیلم |
|
1- فعالیتهای خانگی |
|||
2- فعالیت تربیتی با فرزندان |
|||
3- فعالیت سیاسی |
|||
4- اجتماعی |
|||
5- حرفه ای |
|||
35 |
X30
|
شخصیت زن در فیلم |
|
1- شخصیت قوی و مستقل |
|||
2- ضعیف و وابسته به مرد |
|||
3- ضعیف و غیر وابسته |
|||
36 |
X31 |
ارزشهای قانونی شخصیت زن |
|
1- تاکید بر پیروی از قانون در زندگی و عمل به آن |
|||
2- قانون گریزی و تاکید بر قانون شکنی در گفتار و عمل |
|||
37 |
X32 |
ارزشهای قانونی شخصیت مرد |
|
1- تاکید بر پیروی از قانون در زندگی و عمل به آن |
|||
38 |
X33 |
ارزشهای مذهبی شخصیت زن |
|
1- تاکید بر مبانی مذهبی و اعتقادات دینی در گفتار وعمل |
|||
2- بی توجهی به مبانی اعتقادات دینی در گفتار و عمل |
|||
39 |
X34 |
ارزشهای مذهبی شخصیت مرد |
|
1- تاکید بر مبانی مذهبی و اعتقادات دینی در گفتار وعمل |
|||
2- بی توجهی به مبانی اعتقادات دینی در گفتار و عمل |
دسته بندی | تاریخ و ادبیات |
بازدید ها | 154 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 890 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 119 |
کتاب یک عشق مجموعه اشعار عاشقانه عارفانه وحیدحجتی نیکو است
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 11 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 89 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
سبک های عشق ورزی:
2-4- 1- نظریه های روان تحلیل گری:
این نظریه پردازان به صورت سنتی بر انگیزه های ناهشیار تأکید می کنند . فرد برای تکرار روابط دوران کودکی با والدینش می خواهد با فردی که صفات ایدآلش را دارد (گمان یا فرافکنی می کند) ارتباط بر قرار نماید. بعد از اینکه معشوق را واقعا دید، منجر به یک رهایی احتمالی می شود.
2-4- 2- نظریه های یادگیری اجتماعی:
نظریه های یادگیری اجتماعی در مورد عشق، نظریة وابستگی متقابل می باشد که کلی و تیبوت در سال 1978 پدید آوردند. در این الگو جذابیت برای ارتباط با یک دوست یا در نهایت عشق به این دوست به عنوان موقعیتی توصیف می شود که در این موقعیت افراد یک رابطه را به عنوان پیامد مثبت دریافت می کنند. این عمل در ارتباط با انتظارات ارتباطی پایه ای است. در ابعاد دیگر این مدل، عشق، به عنوان اشاره به موقعیتی درک می شود که در آن موقعیت یک دگرگونی انگیزشی که از رفتار بر اساس پایه های علاقه به خود فوری نشئت گرفته و به رفتار بر اساس بنیان های توجه گسترده تبدیل می شود که این توجه گسترده شامل دوست و ارتباط نیز می شود. بنابراین، عشق، مستلزم آمادگی برا ی بیرونی سازی و حتی فداکاری برای فایده رساندن به دیگران می باشد(کریمی، 1386).
2-4- 3- نظریه توسعه خود:
الگوی توسعة خود را آرون ارائه کرده است. این الگو این گونه فرض می کند که مردم برای توسعة خود، انگیزه دارند. توسعة خود، شامل متغیرهایی مانند دیدگاه ها، توانایی ها و هویتی قرار داده می شود. یکی از شیوه هایی که برای تحقق این امر انجام خود است که در اختیار است؛ زیرا در این روابط هر فرد، دیگران یعنی، روابط نزدیک می دهند، استفاده از درک خود دیدگاه ها، توانایی ها و هویتشان را تا حدی آن طور که هست، جزئی از این می کند. به ویژه در مورد عشق گفته می شود که عشق توصیف موقعیتی است که در آن ، عاشق سطح بالایی از توسعة بالقوه را که در دسترس است و از ارتباط با فرد دیگری نشئت گرفته، ادراک می کند. اگر اندازة توسعه یا توسعة بالقوه ادراک شده خیلی بالا باشد، تجربة عشق شدیدتر می شود (آرون، 1997)